niedziela, 4 maja 2014

CZARNA LISTA NA MSP

Z CAŁEGO OKRESU PRZEBYWANIA NA MSP: (Wszyscy usunięci są napisani jako Deleted User)
- usunieta (Deleted User) - ale z Ciebie debil -,-. Nie znałaś mnie i mnie wyzywałaś i nie tylko mnie
- Klejla (nie ta Klejla co jest, ale ta prawdziwa co została usunięta) - Ja pierdolę, sama jesteś szmata -,-
- bieberble - O co tobie w ogóle chodzi? Pisałeś o mnie głupoty na chat'ie bo nie chciałam z tobą chodzić
- TrendySelena8 (Stara właścicielka) - Byłaś jakaś dziwna, pisałaś na forum że robisz to z chłopakiem i mu kutas wybuchł, wyzywałaś mnie na wiadomościach... dobrze że oddałaś konto
- EMOemoEMO12341234 - O co tobie w ogóle chodziło? Obraziłaś się na mnie dlatego, że Grzesiek wolał chodzić ze mną (żal)
- LadyMikeyla3000 - Sama jesteś pojebana -,-

TO TYLE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz